ANBI Stichting Immanuel

De Belastingdienst heeft bepaald dat het publiceren van informatie door algemeen nut beogende instellingen (ANBI goede doelen) via internet een wettelijke voorwaarde (publicatieverplichting) is voor het behouden of aanvragen van de ANBI-beschikking/status.

​

Zo moet een goed doel o.a. haar contactgegevens, beleidsplan, financiële gegevens en huidige activiteiten publiceren op een internetadres of via een publicatieportaal ter beschikking stellen aan het publiek. Op deze wijze krijgt het publiek inzicht in het functioneren van een goed doel.

​

Ook stichting Immanuel dient dus een overzicht te geven om haar ANBI status te behouden. Via onderstaande link kunt u deze informatie per jaar en per stichting bekijken.

​

Klik hier voor meer informatie.

Postadres: Spinozalaan 14, 2231 SR, Rijnsburg

Telefoon: 06-83304212